Search

בת 21 נעדרת באתיופיה: "שעות ב-50 מעלות בלי מים" - ynet ידיעות אחרונות

בת 21 נעדרת באתיופיה: "שעות ב-50 מעלות בלי מים" - ynet ידיעות אחרונות

איה נעמאנה, צעירה ישראלית בת 21, מוכרזת כנעדרת מאז אתמול (ו') באזור מדבר המלח בדנקיל שבאתיופיה. היא יצאה עם משלחת מהטכניון לטיול במדינה - וככל הנראה איבדה את דרכה במהלך טיול רגלי ולא הגיעה לנקודת המפגש.

היום בשעות הבוקר קיבל משרד החוץ עדכון אודות ההיעדרות. "מרגע קבלת ההודעה, נציגי שגרירות ישראל באדיס אבבה נמצאים בקשר עם הרשויות, גורמי ממשל וצבא ועם נציגי חברת החילוץ 'מגנוס' ומנסים לסייע בכל מישור אפשרי בחיפושים", נמסר .

איה נעאמנה ()

איה נעאמנה

חבריה לקבוצה פרסמו הודעה בקבוצות פייסבוק של מטיילים באפריקה, שבהן כתבו: "דחוף! איה נעמאנה הלכה לאיבוד בזמן טיול עם קבוצה של ישראלים בדנקיל באתיופיה. היא נמצאת כבר יותר מתשע שעות בתנאים של 50 מעלות בלי מים".

נעמאנה לבשה מכנסיים ארוכים בצבע חאקי וגופייה שחורה. היא נשאה עליה תיק בצבעים שחור וירוק. "כל עזרה, איש קשר או שיתוף יעזרו", ביקשו חבריה. "מחשיך והלחץ שלנו גדל".

מחברת PassportCard, שבה מבוטחת נעמאנה, נמסר כי "החברה הפעילה את הדסק המבצעי של MAGNUS בשיתוף משרד החוץ והגורמים הקונסולריים באתיופיה, שמפעילים צוותים מקומיים בשטח. צוות נוסף של MAGNUS צפוי לצאת מישראל בשעות הקרובות ולחבור לכוחות המקומיים".



2019-08-17 16:01:00Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiOGh0dHBzOi8vd3d3LnluZXQuY28uaWwvYXJ0aWNsZXMvMCw3MzQwLEwtNTU3MDY1MSwwMC5odG1s0gEA?oc=5

קרא עוד >>>>




Bagikan Berita Ini

0 Response to "בת 21 נעדרת באתיופיה: "שעות ב-50 מעלות בלי מים" - ynet ידיעות אחרונות"

Post a Comment

Powered by Blogger.