Search

שני ישראלים נדקרו בשומרון, בן 17 במצב קשה - ynet ידיעות אחרונות

שני ישראלים נדקרו בשומרון, בן 17 במצב קשה - ynet ידיעות אחרונות

בני המשפחה בבית החולים מאיר    (צילום: אורי דוידוביץ')

נער בן 17 נפצע באורח קשה וגבר בן 60 נפצעו באורח קל מדקירות סמוך לעיירה עזון שבשומרון. כוח צה"ל פינה אותם למעבר אליהו - שם המתינו להם חובשים ופרמדיקים של מד"א.

עזון דקירה שומרון פיגוע (צילום: יריב כץ)

האב שנפצע בעזון(צילום: יריב כץ)

הצוות הרפואי טיפל בשני הפצועים, ככל הנראה אב ובנו שהגיעו עם קרוב משפחה נוסף שלא נפצע, ופינה אותם לבית החולים מאיר. הרקע לאירוע עדיין לא ברור, אך עובדי המעבר סיפרו כי השניים הגיעו מהדרום בשביל טיפול אצל רופא שיניים פלסטיני. בצה"ל בודקים את הפרטים.

עזון דקירה שומרון פיגוע ()

כוחות צה"ל בעזון

מקור פלסטיני אמר ל-ynet כי הדוקר, ככל הנראה נער בן 15, הסגיר את עצמו למנגנוני הביטחון הפלסטיניים.

פרמדיק מד"א איוב רביע אמר: "חברנו סמוך למעבר אליהו לכוח רפואה של צה"ל שהוציא אלינו 2 פצועים, נער כבן 17 בהכרה עם מספר פצעי דקירה בפלג גופו העליון וגבר כבן 60 במצב קל עם פצע דקירה ביד. הענקנו להם טיפול רפואי מציל חיים שכלל חבישות, עצירת דימומים ומתן תרופות ופינינו אותם במצב יציב לבית החולים".

ביום רביעי כוח מג"ב מצא מטען צינור שהוסתר בבגדיו של צעיר פלסטיני שהגיע לבית המשפט הצבאי בסאלם. אל המקום הוזעק חבלן שנטרל את המטען בפיצוץ מבוקר והכניסה לבית המשפט נפתחה. האירוע הסתיים ללא נפגעים.



2019-09-07 08:51:00Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiOGh0dHBzOi8vd3d3LnluZXQuY28uaWwvYXJ0aWNsZXMvMCw3MzQwLEwtNTU4MzQyOSwwMC5odG1s0gEA?oc=5

קרא עוד >>>>




Bagikan Berita Ini

0 Response to "שני ישראלים נדקרו בשומרון, בן 17 במצב קשה - ynet ידיעות אחרונות"

Post a Comment

Powered by Blogger.