Search

גנץ יחרים את החרדים; דרעי וגפני תקפו, ליברמן: "זה דיל" - סרוגים

גנץ יחרים את החרדים; דרעי וגפני תקפו, ליברמן: "זה דיל" - סרוגים

גנץ יחרים את החרדים; דרעי וגפני תקפו, ליברמן: "זה דיל"

  (צילום: יונתן זינדל/ פלאש 90)

יו"ר כחול לבן בני גנץ, התיישר לצד שותפו לראשות המפלגה יאיר לפיד, והודיע כי מפלגתו לא תשב עם החרדים. בהצהרות הללו מכוון גנץ לשאוב מנדטים מ'ישראל ביתנו'. בתגובה, ליברמן תקף שמדובר בכלל ב"דיל בין גנץ לחרדים", בעוד החרדים מחו על ההדרה.

יו"ר ש"ס השר דרעי אמר בתגובה כי "כואב ומצער מאד שגנץ נגרר אחרי לפיד וליברמן ובחר בדרך של שנאה, התנשאות ושיסוי ציבור בציבור רק כדי לקושש קולות. בני גנץ בחרת לפסול ולהחרים את האחים והאחיות שלך, מאות אלפי ישראלים רק בגלל אמונתם ואורח חייהם ואתה תישא באחריות אישית לקרע ולשסע בעם!

הדיל: תיאום בין ליצמן וגפני – לגנץ

בהודעה מטעם 'ישראל ביתנו' נכתב הבוקר כי "ל'ישראל ביתנו' נודע, שההודעה שיצאה אתמול מטעמו של גנץ היתה במסגרת תיאום מוקדם בינו לבין ליצמן וגפני, שחיכו עם תגובות מוכנות מראש שיצאו דקה אחרי ההודעה של גנץ".

אך ההודעה של גנץ יצאה אמש בשעה 20:15 בעת שנאם בכנס בבאר שבע, ורק שעתיים אחר כך הגיבו ראשי 'יהדות התורה', משה גפני ויעקב ליצמן, להודעת גנץ. "יצא המרצע מן השק, לאחר שניסה במשך תקופה ארוכה להסתיר את דעותיו ואף עשה הכל כדי לבדל את עצמו מיאיר לפיד שותפו, היום מתברר שאין כל הבדל ביניהם", טענו השניים.

"בני גנץ התברר כאדם ללא ערכים ושדרה. אין לו בעיה לפלג את החברה בישראל בשביל כמה מנדטים בספק. הוא איננו ראוי לתפקיד אחראי, אדם חסר יכולת ציבורית כלשהיא, השותפות שלו עם יאיר לפיד מעידה עליו את אמרת חז"ל 'אוי לרשע ואוי לשכנו'". השניים הוסיפו ואמרו כי "יהדות התורה דבקה בעמדתה להמליץ על נתניהו לראשות הממשלה".

הבוקר, מגיב להם יו"ר 'יש עתיד', יאיר לפיד, וכותב כי "ההתקפה הנמוכה, המכוערת והאלימה של ליצמן וגפני על חברי ושותפי בני גנץ היא הוכחה נוספת – לא שצריך הוכחה נוספת – שהציבור החרדי מקבל ייצוג פוליטי שמבייש אותו כל יום מחדש. לחרדים מגיע יותר".

אתמול, כתב ליברמן בתגובה לדברי גנץ כי "כמעט 3 חודשים מחזרים גנץ וראשי כחול לבן אחרי החרדים ופתאום שבועיים לפני הבחירות טוען גנץ שלא יישב איתם בממשלה. החלום האמיתי של גנץ זה להיות שר ביטחון בממשלה צרה בראשות נתניהו עם החרדים והמשיחיים".



2019-09-04 08:04:44Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMi4AFodHRwczovL3d3dy5zcnVnaW0uY28uaWwvMzcwODMyLSVENyU5MiVENyVBMCVENyVBNS0lRDclOTklRDclOTclRDclQTglRDclOTklRDclOUQtJUQ3JTkwJUQ3JUFBLSVENyU5NCVENyU5NyVENyVBOCVENyU5MyVENyU5OSVENyU5RC0lRDclOTMlRDclQTglRDclQTIlRDclOTktJUQ3JTk1JUQ3JTlDJUQ3JTk5JUQ3JTkxJUQ3JUE4JUQ3JTlFJUQ3JTlGLSVENyVBQSVENyVBNyVENyVBNCVENyU5NdIBAA?oc=5

קרא עוד >>>>




Bagikan Berita Ini

0 Response to "גנץ יחרים את החרדים; דרעי וגפני תקפו, ליברמן: "זה דיל" - סרוגים"

Post a Comment

Powered by Blogger.