Search

הרב בני לאו מחפש בית יהודי - ערוץ 7

הרב בני לאו מחפש בית יהודי - ערוץ 7

הילכו שנים יחדיו בלתי אם נועדו. אנשים טובים אומרים לי לעזוב את זה. ״אתה עושה דברים טובים אז אל תתעסק עם זה", "אתה משכנע את המשוכנעים", "אתה משחק לידים שלהם".

אולי הם צודקים מבחינה תקשורתית ואפילו פוליטית. אבל זה לא מאבק פרטי ואני לא הנושא . נולדתי בשנת 61 לתוך מציאות קיימת של בית לעם היהודי. זו מעולם לא היתה שאלה בחוויה שלי. כעת זו משמרת שלנו לשמור על הבית הזה. כן, הבית היהודי במובן העמוק והלא פוליטי.

בית יהודי הוא לא רק ״מקלט לעם היהודי״. הוא לא נועד רק להציל יהודים מאנטישמיות. הוא נועד לממש את הייעוד והייחוד של העם שלנו, להיות סגולה לכל העמים. ולא, סגולה לא נותנת לי יתרון מעמדי אלא גודש של אחריות מוסרית.

בית יהודי זה מקום שזוכר שהיינו מיעוט נרדף במשך כל ההיסטוריה שלנו וכעת אנחנו ריבון ששולט על מיעוטים. זה המבחן הראשון של מדינה יהודית. אנחנו נשמור בקפדנות יתרה על זכויותיהם של כל מי שחי תחת כנפיה של המדינה היהודית , בלי שום אפליה.

בית יהודי זה מקום שמבקש לתת לכל בניו ובנותיו לחיות בו בלי תחושת זרות ונרדפות. גם אם אני חי ומאמין בשמירת מסורת קפדנית על פי ההלכה אלחם על זכויותיהם של כל אחיותי ואחי להרגיש כאן בבית. כן, גם בכותל וכן גם ברישום לנישואין.

בית יהודי הוא מקום שמנחיל לדורות הבאים את מורשתו ומטביע בהם את זיכרון אבות האומה, ברית סיני, ירושת הארץ וחזון הנביאים שביקשו לכוון את הממלכה הישראלית והיהודית ולתת להם מצפן כדי שלא יאבדו את ממלכתם.

וכן, בית יהודי לא מפחד מריבוי קולות ולא כופה את דעת האחד על אחר. חינוך למחלוקת וכבוד לדעות אחרות יגביה את קומת הבית המשותף שלנו (והיום, ערב חנוכה 21 לדצמבר, יום הולדת 5 ל 929 שמבקשת להיות תנועה המממשת את החזון הזה).

אז הבית היהודי הפוליטי הודיע ברבים שהוא אינו משמש בית לעם היהודי אלא לסקטור מסויים שמזדהה עם תורת הגזע מבית מדרשו של הרב מאיר כהנא. מזמין את כל המפלגות לומר לנו איך הם מבקשים לממש את חזון הבית היהודי.




2019-12-21 16:51:00Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiK2h0dHBzOi8vd3d3Lmlubi5jby5pbC9OZXdzL05ld3MuYXNweC80MjE4NjLSAQA?oc=5

קרא עוד >>>>




Bagikan Berita Ini

0 Response to "הרב בני לאו מחפש בית יהודי - ערוץ 7"

Post a Comment

Powered by Blogger.