Search

רפי פרץ לסמוטריץ ובנט: בואו נסגור הסכם - כל הזמן

רפי פרץ לסמוטריץ ובנט: בואו נסגור הסכם - כל הזמן

כל מה שאתה זקוק לו באינטרנט

דברי השר רפי פרץ: "חברות וחברי הבית היהודי היקרים, שבוע טוב.

בעוד ימים מספר אציין שנה לכניסיתי לתפקיד יו"ר הבית היהודי. נקראתי לעמוד בראשות הבית בשעת המשבר הגדול בתולדותיו. התייצבתי למשימה הזו מתוך אמונה ושליחות גדולה.

הרמנו את המפלגה מהקרשים ולאחר חיבורים נדרשים הצלחנו להציל את מחנה הימין ולהביא את המפלגה להישג מרשים כנגד כל הסיכויים.

בבחירות האחרונות בחודש תשרי (ספטמבר), ויתרתי מיוזמתי על הובלת רשימה משותפת מתוך דאגה לעתיד הציונות הדתית. מתחילת דרכי בזירה הפוליטית לא היססתי לרגע לשלם מחיר אישי כאשר טובת הבית ומחנה הימין כולו בלבד עומדת לנגד עיני וכך אעשה גם בהמשך.

הבחירות הקרובות גורליות לציונות הדתית ולמחנה הימין כולו. בשבועות האחרונים ראינו איך מפלגות כמו כחול-לבן ניהלו מו״מ ציני עם חברי כנסת מהרשימה המשותפת שתומכים בטרור ובחרם נגד ישראל. היינו כפסע מהקמת ממשלה הנשעת על קולות אלו וכל העשייה שלנו בשנים האחרונות הייתה יורדת לטמיון.

עברנו מכבש תקשורתי המלווה בהסתה מתמדת נגד הציונות הדתית. קמפיין שמטרתו הקמת ממשלה ללא דתיים וללא סממנים יהודיים. הדירו אותנו בכוונת תחילה. לא רצו דתיים בהובלת המדינה. בעולם נורמלי לא מדירים אוכלוסייה שלמה מהממשלה רק בגלל שהיא מניחה תפילין או שומרת שבת. בעולם נורמלי לא מנהלים מו״מ קואליציוני עם תומכי טרור.

כמו בפעמים הקודמות, גם בבחירות האלו יש אתגר גדול לפנינו. אני קשוב לרחשי הציבור ולכן פעלתי השבוע לקדם את איחוד מפלגות הימין והציונות הדתית. לוח הזמנים הקצר דרש מאיתנו לקבל החלטה לגבי האיחודים, ביום שישי עשינו את הצעד החשוב הראשון כשחתמנו על הליכה משותפת עם עוצמה יהודית אבל אני מדגיש שזה רק הצעד הראשון. הציונות הדתית צריכה לדעת ללכת בצורה מאוחדת תוך שמירה על הגוונים והשוני בתוכה.

האיחודים האלו נצרכים על מנת להציל את ממשלת הימין וגוש הימין כולו. אסור שבפעם הזאת יזרקו קולות ימין לפח, רק מיקסום של הקולות בימין יובילו להכרעה בבחירות הקרובות.

אני שב וקורא ליו״ר האיחוד הלאומי, חברי, שר התחבורה בצלאל סמוטריץ׳ להיפגש בהקדם ולסגור ריצה משותפת וחתימה על הסכם עקרונות למיזוג המפלגות כפי שהצענו.

קורא גם ליו״ר הימין החדש שר הבטחון, חברי, נפתלי בנט להיפגש בהקדם על מנת לסגור ריצה מאוחדת וגדולה. אין לנו אפשרות לקחת סיכונים מיותרים. מי שנכווה ברותחין ניזהר בצוננין.

צו השעה הוא הצלת הציונות הדתית הפוליטית וגוש הימין כולו. בלי האיחודים שעשינו ונעשה, גוש הימין כולו בסכנה. אני קורא לכל השותפים להצטרף מתחת לאלונקה וללכת יחד לניצחון."



2019-12-22 00:27:00Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiIWh0dHA6Ly93d3cua29saGF6bWFuLmNvLmlsLzQxNjE3M9IBAA?oc=5

קרא עוד >>>>




Bagikan Berita Ini

0 Response to "רפי פרץ לסמוטריץ ובנט: בואו נסגור הסכם - כל הזמן"

Post a Comment

Powered by Blogger.