Search

אחרי שמונה לשר החקלאות: ביטן מוותר על התיק - ynet ידיעות אחרונות

אחרי שמונה לשר החקלאות: ביטן מוותר על התיק - ynet ידיעות אחרונות

בנימין נתניהו דוד ביטן (צילום: אבי מועלם, EPA)

בנימין נתניהו ודוד ביטן(צילום: אבי מועלם, EPA)

יו"ר הקואליציה לשעבר, ח"כ דוד ביטן, החשוד בשוחד, הודיע היום (שישי) כי הוא מוותר על תיק החקלאות. "בעקבות ההשהייה במינוי השרים החלטתי לוותר על המינוי לשר החקלאות", מסר ביטן - ומתח ביקורת כלפי ראש הממשלה בנימין נתניהו: "חבל שמינוי שהיה צריך להתבצע לפני שנתיים נדחה כל הזמן באמתלות שונות - עד שהגענו לנקודה שמעקרת אותו מתוכן". הדברים באים, בין היתר, גם על רקע הביקורת שהשמיע בג"ץ בנוגע למינויים בזמן ממשלת מעבר.

בתחילת השבוע הודיע ראש הממשלה בנימין נתניהו על מינויו של ביטן לתפקיד. בכיר בליכוד אמר כי "ראש הממשלה נתניהו התחייב למנות את ביטן לתפקיד שר הרבה לפני החקירות בעניינו - וראש הממשלה עמד במילתו". בחודש מרץ האחרון המליצה המשטרה להמליץ להעמיד לדין את ביטן בגין עבירת שוחד ב-12 פרשיות.

אביחי מנדלבליט היועמ

אביחי מנדלבליט(צילום: גיל נחושתן)

בתוך כך, היועמ"ש אביחי מנלדבליט אמור להחליט בקרוב על הגשת כתבי אישום נגד ביטן, דבר שאמור היה לאלץ אותו להתפטר מיידית אם היה לוקח את התיק. נתניהו התלבט בין ביטן לניר ברקת, ולאחר שנועד עם שניהם, החליט כאמור על מינויו של יו"ר הקואליציה לשעבר, חרף האפשרות שימצא את עצמו מחוץ לממשלה.

זמן קצר לאחר ההודעה על מינויו הוא כתב בחשבון הטוויטר שלו: "אני מודה לראש הממשלה על האמון שנתן בי, אפעל באחריות כשטובת הציבור לנגד עיניי, שאיפתו של כל איש ציבור היא לשרת את ציבור בוחריו ואת אזרחי ישראל מהממשלה. אוכיח בעשייתי, כפי שעשיתי לאורך כל הדרך, לכל תפקיד אליו אני נכנס אני פועל להביא לתרומה משמעותית לחברה הישראלית".



2020-01-10 08:02:00Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiOGh0dHBzOi8vd3d3LnluZXQuY28uaWwvYXJ0aWNsZXMvMCw3MzQwLEwtNTY1NzQ1NSwwMC5odG1s0gEA?oc=5

קרא עוד >>>>




Bagikan Berita Ini

0 Response to "אחרי שמונה לשר החקלאות: ביטן מוותר על התיק - ynet ידיעות אחרונות"

Post a Comment

Powered by Blogger.