Search

בהנחיית הרב רפי פרץ: זורקת התפוח תזומן לבירור במשרד החינוך - חדשות מדיניות ופוליטיקה - ערוץ 7

בהנחיית הרב רפי פרץ: זורקת התפוח תזומן לבירור במשרד החינוך - חדשות מדיניות ופוליטיקה - ערוץ 7

שר החינוך הרב רפי פרץ הורה לזמן לבירור את עובדת ההוראה ברינש זהבה בק לאחר שהשליכה תפוח לעבר ראש הממשלה בכנס בנתניה, והשוותה את נתניהו לאדולף היטלר.

במשרד החינוך ציינו כי בריניש זהבה פעלה בניגוד גמור לקוד ההתנהגות המצופה מאיש חינוך ובניגוד גמור לנהלים החלים על עובד ציבור.

''השלכת התפוח לעבר ראש הממשלה והאמירות המשוות אותו להיטלר הן חמורות מאד, פסולות ומגוונות. המשרד מוביל מדיניות ברורה במאבק באלימות, ואין בכוונתו להתפשר, בטח כאשר מדובר בעובד הוראה, איש חינוך, שמהווה מודל בבואו לשנות דפוסים פסולים בחברה", הדגישו במשרד.

שר החינוך הרב פרץ אמר כי ''לא נקבל התנהגות אלימה במערכת החינוך, לא של תלמידים וקל וחומר לא של מורים המהווים דוגמא אישית.‬ ‫המורה שזרקה תפוח לעבר ראש הממשלה, והשוותה אותו בשידור חי ל״היטלר״, חצתה קו אדום, גם מילולי וגם פיזי. יש גבול והוא עובר בדיוק כאן. ‬‫הנחתי את הדרג המקצועי במשרד להזמינה לבירור בהקדם".

כזכור, ברינש זהבה בק השליכה תפוח לעבר נתניהו בעת עצרת בחירות של הליכוד בנתניה.

בריאיון ל"שש עם עודד בן עמי" הסבירה את המעשה: "הזדעזעתי מהאמירות בכנס – זה היה מסע של הסתה. הזכיר את היטלר".

"מהבוקר עד אחר הצהריים אני חיה את הקרקע. אני מורה בישראל, אני פוגשת המון תלמידים, אני מעורבת חברתית, למעלה מ-8 חודשים אחרי העבודה עוזבת את הילדים שלי, עומדת בצמתים, בגשם ועומדת וזועקת ליועץ המשפטי לממשלה".

בק הוסיפה: "החברה בישראל היא במצב של קרע פנימי. מה שאותי זעזע בכנס הזה, שראיתי באופן חי אנשים שאמורים להנהיג אותנו ולהוות לנו דוגמה אישית מסיתים שם ברמה של.. זה הזכיר לי את היטלר. אלה התחושות והרגשות שלי". בסיום הריאיון התנצלה בק על השוואת נתניהו להיטלר.




2020-02-18 10:07:00Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiK2h0dHBzOi8vd3d3Lmlubi5jby5pbC9OZXdzL05ld3MuYXNweC80Mjc3MDPSAQA?oc=5

קרא עוד >>>>




Bagikan Berita Ini

0 Response to "בהנחיית הרב רפי פרץ: זורקת התפוח תזומן לבירור במשרד החינוך - חדשות מדיניות ופוליטיקה - ערוץ 7"

Post a Comment

Powered by Blogger.