Search

כל משחקי היורוליג נדחו עד להודעה חדשה - ישראל היום

כל משחקי היורוליג נדחו עד להודעה חדשה - ישראל היום

כצפוי, הנהלת היורוליג הודיעה בשעות הצהריים על הפסקת הליגה עד להודעה חדשה בעקבות התפשטות נגיף הקורונה, הדאגה לבריאות השחקנים והשיבושים בקיום המשחקים במדינות השונות.

בהודעה נכתב כי בעקבות הכרזת ארגון הבריאות העולמי על נגיף הקורונה כמגפה, הנהלת היורוליג יזמה דיון עם הקבוצות על השהיית הליגות שתחת אחריותה - היורוליג והיורוקאפ, ומיד בסיום הדיון תתקבל החלטה סופית. כך או אחרת, המשחק הערב בהיכל בין מכבי תל אביב לבאסקוניה לא יתקיים.

יו"ר מכבי ת"א שמעון מזרחי אמר: "עשינו כל מה שרק ניתן על מנת לאפשר ולהמשיך לקיים את משחקי היורוליג כסדרם, הכל בהתאם להנחיות ולדרישות המוסדות המוסמכים ואנו מודים להם על שיתוף הפעולה. נוכח ההתפתחויות שחלו בארצות אירופה ביממה האחרונה התקבלה ההודעה מהיורוליג בדבר הפסקת המשחקים בשלב זה, שכמובן חלה גם עלינו כבר מהערב ולאור זאת הן באסקוניה והן השופטים יחזרו עוד היום לארצותיהם".

מוקדם יותר, ארגון שחקני היורוליג שלח הבוקר (חמישי) מכתב ובו דרש מהנהלת המפעל להשהות את המשחקים בשל התפשטות נגיף הקורונה כדי לא לסכן את בריאות השחקנים.

מכבי ת"א בבלגרד. תפסיק לשחק? // צילום: אודי ציטיאט 

"בימים האחרונים יותר ויותר שחקנים הביעו את דאגתם הגוברת והמוצדקת בנוגע לביטחונם הבריאותי שלהם ושל בני משפחותיהם בשל המשך קיומם של המשחקים במקביל להתפשטות נגיף הקורונה", כותבים השחקנים, "השינוי בנסיבות דורש ההערכה נוספת של המצב בשל העובדה שהנהלת היורוליג והמועדונים לא יכולים לבקש מהשחקנים לשים את הבריאות שלהם בסיכון, לנוכח ההגעה למשחקים שעלולה לחשוף אותם להידבקות בנגיף".

הארגון, שבין חברי ההנהלה שלו נמצא קפטן מכבי תל אביב ג'ייק כהן, דורש: "אנו דורשים מהיורוליג וכל המועדונים המשתתפים לשים את בריאות השחקנים במעלה ראשונה ולהשהות את משחקי הליגה עד שהביטחון הבריאותי וחופש התנועה יוחזרו".



2020-03-12 09:28:00Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiLGh0dHBzOi8vd3d3LmlzcmFlbGhheW9tLmNvLmlsL2FydGljbGUvNzQxMjc30gEA?oc=5

קרא עוד >>>>




Bagikan Berita Ini

0 Response to "כל משחקי היורוליג נדחו עד להודעה חדשה - ישראל היום"

Post a Comment

Powered by Blogger.