Search

שני צרורות בלוני נפץ אותרו בשטחים פתוחים ברמת הנגב - ynet ידיעות אחרונות

שני צרורות בלוני נפץ אותרו בשטחים פתוחים ברמת הנגב - ynet ידיעות אחרונות

בלון נפץ נמצא בשדה בוקר ()

בלון מחובר למה שנראה כמו ראש נפץ של RPG. המטען שנמצא

המשטרה איתרה הבוקר (בשת) שני צרורות של בלוני נפץ באזורים המרוחקים מגבול רצועת עזה. בלון מחובר למה שנראה כמו ראש נפץ של RPG אותר בשטח

פתוח במועצה האזורית רמת הנגב, סמוך למדרשת בן גוריון בשדה בוקר. המטען, שהתגלה על ידי צוות הביטחון של המדרשה, פוצץ על ידי חבלן משטרה שהגיע למקום בפיצוץ מבוקר, ללא נזק וללא נפגעים. שעה קלה לאחר מכן אותר צרור נוסף סמוך לצאלים, בגבול שבין אשכול לרמת הנגב.

זו לא הפעם הראשונה שבלונים המחוברים למטען נפץ אותרו ביישובים מרוחקים מגבול רצועת עזה, כשביום שני השבוע הוזעקו חבלני משטרת ישראל לשטח פתוח סמוך למושב מסילת ציון שליד בית שמש בעקבות צרור בלונים חשודים שאותר במקום. מהמשטרה נמסר כי מטען החבלה שחובר אליהם נוטרל על ידי חבלן.

בלון נפץ נמצא בשדה בוקר ()

הבלון והמטען שחובר, סמוך לשדה בוקר

בלון נפץ אותר בצאלים ()

בלוני הנפץ שאותרו בצאלים

במשטרה קוראים לציבור לנקוט משנה זהירות בכל הקשור לבלונים ועפיפונים חשודים שעלולים להכיל חומר נפץ. לאורך השבועות האחרונים נרשמו כמה מקרים של בלוני נפץ, בעיקר בשדרות ובעוטף עזה, אך גם בחוף ימה של אשדוד, שם אותרו בשישי שעבר בלונים חשודים. ביום חמישי שעבר הוזעקו כוחות ביטחון לאחד מיישובי שדות נגב – ומטען שחובר לאחד הבלונים התפוצץ סמוך לרז ביטחון של אחד היישובים. לא היו נפגעים.

פורסם לראשונה 25/01/2020 10:33



2020-01-25 09:30:00Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiOGh0dHBzOi8vd3d3LnluZXQuY28uaWwvYXJ0aWNsZXMvMCw3MzQwLEwtNTY2NTg2NCwwMC5odG1s0gEA?oc=5

קרא עוד >>>>




Bagikan Berita Ini

0 Response to "שני צרורות בלוני נפץ אותרו בשטחים פתוחים ברמת הנגב - ynet ידיעות אחרונות"

Post a Comment

Powered by Blogger.